Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Tomasz / reportaże

• Czeskie chmury Jesenika

Data: 11 marca 2010

czeskie-chmury-jesenika
    Szósta rano. Budzik zegarka elektronicznego dyskretnie, lecz stanowczo domaga się od swego właściciela, aby ten potwierdził, że już nie śpi. To mój zegarek, więc wstaję i kasuję alarm. W schronisku jest jeszcze noc. Zbieramy nasze ...

• Przełęcz Przegibek

Data: 29 listopada 2009

przelecz-przegibek
    Na Przełęczy Przegibek jest takie schronisko, które w swojej pieczęci ma wizerunek… kozy. I jest ona tam rzeczywiście. Zwierzę chadza sobie nie uwiązane i zdaje się pilnować turystów, aby ci zbytnio nie śmiecili. Wykrada wszystko co ...

• Stożek inaczej

Data: 11 października 2009

stozek-inaczej
    Zabraliśmy ze sobą Ewę i heja na szczyty… Tym razem postanowiliśmy podejść Stożek. Z uwagi właśnie na „długi majowy weekend”, aby uniknąć rzeszy turystów na szlaku zdecydowałem podejść Stożek od strony Czeskiego Nydka. ...

• Pilsko jak supermarket

Data: 21 sierpnia 2009

pilsko-jak-supermarket
    Do tej góry dotąd nie miałem szczęścia. Już od dawna szykuję się na wycieczkę na Pilsko i zawsze coś nie wychodziło. Teraz jednak wydarzyła się okazja, której na pewno nie zmarnuję. Tak więc rankiem wyjechaliśmy w kierunku ...

czytaj więcej »

• Królowa Beskidu i lisek...

Data: 12 sierpnia 2009

krolowa-beskidu-i-lisek
    Dzień zapowiadał się przednio. Tym bardziej, że to właśnie pierwszy dzień urlopu, a dzieciaki na weekend u babci. Dwa dni tylko dla nas! W planie góry - tylko jeszcze rano nie mieliśmy sprecyzowanych planów. Byłem jakoś dziwnie ...

• POLICA

Data: 28 lipca 2009

polica
    Chociaż wczorajsze niebo wieczorne nie zwiastowało pięknej pogody to nam jednak szkoda było dnia na siedzenie na tyłkach więc ruszyliśmy realizować plan wycieczki. Dziś Polica. Na szlak ruszyliśmy z pięknie położonej Przełęczy ...